Przebieg zajęć:
1. Wprowadzenie do zadania ''debata społeczna'' i omówienie zasad.
2.Inscenizacja debaty społecznej.
3. Podsumowanie zajęć II edycji pierwszego semestru.
Przydzielenie poszczególnych ról do debaty społecznej:
a) Robert i Wiola- reprezentują Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych.
b) Marlena - reprezentant Związków Zawodowych.
c) Sylwia- przedstawiciel przemysłu drzewnego.
d) Ania i Karol- przedstawiciele okolicznych mieszkańców.
e) Martyna i Ewelina- przedstawiciele Lokalnej Grupy Ochrony Środowiska
f) Adam- reprezentant władz parku.
Ewelina Rybak to prowadząca debatę w roli Inspektora, która sporządzi raport do odpowiednich Instytucji Ochrony Przyrody.
Debata ciekawa, uczniowie przedstawiali argumenty świadczące za wyrębem drzew i przeciwko niszczeniu drzewostanu. Każdy uzasadniał swoją racje, zgodnie z zajmowanym stanowiskiem. Inspektor sporządzi raport i dołączy do dokumentacji.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz