poniedziałek, 5 stycznia 2009

Drugie spotkanie grupy I


Na tych zajęciach prezentowaliśmy się na naszym blogu. Niektórym uciekały wiadomości, które wcześniej edytowali. Po wielu próbach i błędach udało się nam szczęśliwie skończyć. Następnie rozwiązywaliśmy testy o osobowości- analiza wyników odbędzie się na pierwszym spotkaniu z przedsiębiorczości w dniu 16 stycznia.
Uczestnicy projektu:

  • Robert


Cześć! Nazywam się Robert Gajewski i mieszkam w Stoczku.
Mam 15 lat i uczęszczam do klasy IIa Gimnazjum im. Władysława Stanisława Reymonta. Interesuję się motoryzacją i modelarstwem. Moje mocne strony to matematyka i sport. Wolny czas zazwyczaj spędzam aktywnie uprawiając sport. Lubię oglądać ciekawe filmy, jeździć skuterem, grać w gry komputerowe.

  • Karol
















Nazywam się Karol Dobosz . Mam czternaście lat. Mieszkam w Grabowcu. Uczęszczam do Gimnazjum im. Stanisława Władysława Reymonta w Stoczku.Jestem w drugiej klasie. W mojej klasie jest szesnastu chłopców i dwanaście dziewczyn. Najlepszy jestem z matematyki. Lubię grać w siatkówkę. Interesują się sportem i formułą1 . W wolnych chwilach lubię jeździć skuterem i grać na komputerze. Często siedzę w internecie-wówczas rozwija się moje zainteresowania.

  • Ewelina


Nazywam się Ewelina Rybak. Uczęszczam do pierwszej klasy Gimnazjum im. Władysława Stanisława Reymonta w Stoczku. Moja klasa liczy 24 osoby, większość to chłopcy. Jednak nie przeszkadza mi to, gdyż z koleżankami tworzymy zgrany zespół.

Jestem fanką Harrego Pottera i z zapartym tchem czytam wszystkie jego przygody. To książki przeniosły mnie w całkiem inny świat i co najważniejsze nauczyły, jak ważna jest przyjaźń.

Bardzo lubię oglądać różne filmy i czytać książki. Fascynuje mnie taniec i muzyka. Niestety nie potrafię dobrze śpiewać. Marzę o wycieczkach krajowych i zagranicznych. Chciałabym zwiedzić wiele ciekawych miejsc. Oprócz tego lubię uczyć się. Oczywiście, jak każdy nie zawsze mam na to ochotę, ale lubię poznawać nowe wiadomości. Szczególnie interesuje mnie biologia, gdyż w przyszłości chciałabym zostać lekarzem.Na tych lekcjach poznaję budowę i funkcjonowanie człowieka.

Uważam, że internet jest bardzo pomocnym źródłem wiedzy. Zawsze z łatwością znajdę tam odpowiedzi na różne pytania. Z przyjemnością wyszukuję nowinki o moich ulubionych aktorach i innych postaciach.

  • Wioleta

Cześć! Nazywam się Wioleta Grądzka. Mam 13 lat. Chodzę do Gimnazjum w Stoczku. Bardzo lubię uczęszczać do tej szkoły, bo mam w niej fajną paczkę przyjaciół.
Chętnie czytam książki. Moją ulubioną jest''Szatan z siódmej klasy'' Kornela Makuszyńskiego. Jest to bardzo interesująca lektura o przygodach głównego bohatera Adama Cisowskiego.
Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest biologia, bo interesują mnie różne rośliny i życie zwierząt.
Interesuję się też sportem, a szczególnie piłką nożną i siatkówką.Jeżdżę na rowerze, na rolkach i konno.
Dobrze posługuję się komputerem i internetem. Kiedy mam wolny czas korzystam z internetu, gram w gry zręcznościowe i przeglądam strony dotyczące przyrody.

  • Martyna

Cześć! Nazywam się Martyna Góral .Mam 13lat. Chodzę do Gimnazjum im. Władysława Stanisława Reymonta w Stoczku. Jestem uczennicą klasy pierwszej b. Lubię chodzić do szkoły, bo jesteśmy zgraną paczką przyjaciół. Lubię czytać książki. Moją ulubioną książką są " Chłopcy z Placu Broni". Jest to ciekawa i interesująca powieść . Zachwycił mnie najmłodszy bohater, bo był bardzo dzielny. Uwielbiam słuchać muzyki. Interesuje mnie przyroda - rośliny i zwierzęta. Lubię grać w piłkę w ręczną i siatkówkę. W przyszłości chciałabym podróżować po krajach. Dobrze posługuję się komputerem i internetem. Gdy mam wolny czas przeglądam strony w internecie .
















Koordynator:
  • Pan Piotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz